کسب نمره رایتینگ 6 به بالا در 6 ماه

کسب نمره رایتینگ 6 به بالا در 6 ماه

کسب نمره رایتینگ 6 به بالا در 6 ماه

خیلی ها writing آیلتس؛ را یکی از سخت ترین مهارت ها می دانند. اما ما در این مقاله به شما می گوییم که چگونه به بهترین و سریعترین شکل  writing آیلتس را برای گرفتن نمره بالای 6 بنویسید. در واقع کسب نمره رایتینگ 6 به بالا در 6 ماه؛تبدیل می شود به یکی از ساده ترین کارها، البته با تمرین.

دلایلی که ما در رایتینگ ضعیف عمل می کنیم؟

اول اینکه: ما در روزگاری هستیم که با حجم زیادی از اطلاعات روبرو هستیم و باید هر روز روی چیزهایی که یاد می گیرید تمرکز داشته باشید. اما بهترین راه این است که بر روی یک منبع برای یادگیری متمرکز باشید. 

اول اینکه شما باید به کلاس آموزش بروید و معلم داشته باشید؛ اما این معلم و کلاس برای افزایش اطلاعات شما نیست؛ چون الا ماشاالله اطلاعات است که در اینترنت می توان پیدا کرد و آن ها را مطالعه کرد؛ شما به کلاس و معلم برای اینکه به شما برنامه بدهند و نظم و انضباطی به شما بدهند نیاز دارید. 

دوم اینکه: شما چقدر حاضرید برای آیلتس خود هزینه کنید؟ 5 ساعت، 50 ساعت یا 500 ساعت. اگر هدف شما از آیلتس به دست آوردن نمره 8 است باید 500 ساعت زمان بگذارید یعنی روزی 5 ساعت در 200 روز. پس اکر این زمان را برای یادگیری و تمرین آیلتس بگذارید مطمئنا لیاقت نمره 8 را هم خواهید داشت. 

سوم اینکه: برای نوشتن در آیلتس نباید از ساختارهای زیادی استفاده کند؛ بلکه تنها باید بر روی یکی از آن ها متمرکز باشید. در این مقاله ساختاری را به شما معرفی می کنم که می توانید در نوشتن نمره بالایی به دست آورید. 

مقالاتی که می تواند برای شما مفید باشد:

چگونه در ریدینگ آیلتس موفق شویم؟

تفاوت بین اسکنینگ و اسکیمینگ چیست؟

8 راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی

ساختار 2552:

2+5+2+5= 14 جمله.

  • بخش معرفی شامل 2 جمله
  • استفاده از زمان قعل کامل و پارافریز کردن سؤال ( یعنی با استفاده از کلمات هم خانواده که در داخل سؤال هست آن را دوباره نویسی کنید.)
  • استفاده از واژه although +نظر خودتان
  • استفاده از عبارت on the one hand + نظر کلی
  • دادن سرنخ 
  • نوشتن مثال اول
  • دادن یک نشان و سر نخ
  • نوشتن مثال
  • body 2: نوشتن بخش دوم بدنه یا body  اما اینبار با one the other hand  
  • نوشتن نتیجه گیری
  • بیان دوباره نظر خودتان

اما در اینجا برای شما یک خبر خوب داریم؛ بهتره من هیچی نگم خودتون برید توی این لینک تا بگم چه گذاشتم براتون. برای همیشه سختی امتحان رایتینگ رو فراموش کن!!

چهارم اینکه: این چند کلمه را تمرین کنید؛ If, Since, In order to, By . این کلمات به ظاهر ساده بسیار در نوشتن به شما کمک کرده و متن شما را بسیار تخصصی می کنند. 

پنجم اینکه: لطفا و لطفا تنها از یک کتاب و پکیج آموزش زبان انگلیسی یاد بگیرید و یا نهایتا دو کتاب و پکیج. وقتی تمامی تمرکز خود را بر روی یک کتاب قرار می دهید؛ یادگیری شما عمیق تر خواهد شد. شما تمامی نکات یک کتاب را می توانید خیلی عمقی و بهتر یاد بگیرید. این روزها از آنجایی که ما همیشه با حجم اطلاعات بسیار زیادی روبرو هستیم؛ داشتن تمرکز کار سختی است؛ اما هربار به خود بگویید راه من درست است و به راه خود ادامه دهید. 

ششم اینکه: از قانون 80/20 استفاده کنید ( می توانید جزئیات مربوط به این قانون را در اینجا بخوانید).

به این معنا که 80 درصد از زمان خود را صرف خواندن و 20 درصد را صرف نوشتن کنید.با خواندن زیاد کلمات بیشتری را یاد خواهید گرفت و در ضمن می توانید ایده های جدید تر و توضیحات بهتری را هم یاد بگیرید. 

مطالعه کنید  7 راز افزایش انگیزه در نوجوانان - قسمت اول

شما چه نظری دارید؟