بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان دوم در هر فردی بنا بر سن هر فرد و تفاوت های فردی متفاوت است. اما سؤال مهم این است که بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی چه زمانی است؟ دانشمندان سن مناسب برای یادگیری زبان را بین 3 تا 12 سال تخمین زده اند. اما آیا این امر بدان معناست که کودکان بعد از این سن قادر به یادگیری زبان دوم نیستند؟ جواب ما به این سؤال این است که اگر با مربی و متد درست یاد نگیرند باید تا آخر عمر برای یادگیری زبان انگلیسی بجنگند. 

بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی

مشکلات مشترک:

برای همه یادگیرندگان یک سری مشکلات مشترک وجود دارد که در عدم موفقیت آن ها تاثیر گذار است. و آن اینکه در دوران کودکی با عادت های بد زبانی و با تلفظ های اشتباه آموزش دیده اند و با همان عادت های بد هم وارد کلاس های درس می شوند و پاک کردن عادت های گذشته سخت است. این مشکلات می‌تواند آموزش زبان انگلیسی به کودکان را به کار بسیار دشواری تبدیل کند. در کلاس های درس هم نسبت به این آموزش های اشتباه بی توجهی شده است. دستور زبان انگلیسی باید به عنوان یک عادت درآورده شود. اگر از همان اوان کودکی، کودک به اشتباه آموزش داده شود در اون نهادینه شده و حذف آموزش های غلط بسیار سخت تر از آموزش موارد جدید است.

برای غلبه بر این مشکل چه کار کنیم؟

ایجاد عادت به مطالعه:

این ساده ترین و در عین حال مشکل ترین کار است مخصوصا اگر والدین خود اهل مطالعه نباشند زیرا این کار هم یک مشوق نیاز دارد و هم باید مرتب انجام شود. بهتر است والدین کتاب یا موضوعی را که فرزندشان به آن علاقه مند است پیدا کنند و برای آن ها بخوانند. این امر عادت به کتاب خواندن را برای آن ها ایجاد می کند.

یک ساعت را در منزل برای زمان خواندن اختصاص دهید و همگی اعضای خانواده در آن ساعت مشفول خواندن شوند.  در این ساعت هیچ کس مجاز به چک کردن موبایل و تلویزیون و رفتن در فضاهای مجازی نباشد.

سپردن آن ها به معلم خصوصی:

زمان مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی

این روش برای والدینی که بسیار پر مشغله هستند و یا خودشان زبان بلد نیستند مناسب است. به عنوان یک والد با خودتان صادق باشید.اگر زبان خودتان خوب نیست بهتر است فرزند خود را به یک مربی و یا متد خوب بسپرید. متدی که بتواند حتی کودک شما را ارتقا دهد حتی در خانه. می توانید با کمترین هزینه و در کمترین زمان بیشتری و بهترین بهره وری را از زمان خود ببرید و به خوبی یاد بگیرید.

 

مطالعه کنید  مهمترین تفاوت بین اعتماد به نفس و عزت نفس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما این متد چیست؟ تنها با یک کلیک ساده بر روی لینک زیر می توانید با این محصول شگفت انگیز آشنا شوید.

پکیج آمپول مکالمه زبان و 1000 لغت 

 

  •  با یک تیر دو نشان بزنید؛ مزایای این پکیج آموزش زبان انگلیسی:
  •  ارتقا زبان بزرگسالان
  •  آموزش زبان به کودکان
  •  بدون نیاز به رفتن به کلاس و هزیه های الکی در روزهای قرنطینگی مهارت زبان خود را ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید : بهترین کلاس زبان انگلیسی

بهترین متدی که در کل دنیا شناخته شده است و کاملا استاندارد متد Encodig یا  رمز گردانی است که شما به راحتی می توانید هر کلمه ای را به خاطر بسپارید و با قالب های استاندارد، کل قالب های زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید.

 

 

اگر به دنبال چنین روشی هستید ما آن را به شما معرفی خواهیم کرد و شما و فرزندتان در کمتر از یک ماه می توانید به مکالمه و لغت انگلیسی کاملا مسلط شوید :

ابتدا در اینجا نظر مخاطبینی که از چنین متدی بهره برده اند ببینید:

با فکر کردن به آینده ی فرزندان خود به خوبی می توانید مطمئن شوید که آن ها باهوش  بوده و در محیط اجتماعی می توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند و در محیط های شغلی به عنوان افراد درجه یک محسوب شوند؛ زیرا  داشتن دانش زبانی آن ها را همیشه یک سر و گردن بالاتر از دیگران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید : بهترین کلاس زبان انگلیسی

شما چه نظری دارید؟


  1. خیلی عالی ممنون🙏 گفت:

    خیلی عالی ممنون 🙏