چگونه نمره آیلتس خود را افزایش دهیم

چگونه نمره آیلتس خود را افزایش دهیم

چگونه نمره آیلتس خود را افزایش دهیم

آماده شدن برای آیلتس معمولاً از زمانی شروع می شود که می فهمید برای گرفتن ویزا یا درخواست دانشگاه خود باید نمره خاص آیلتس را بگیرید. بسیاری از دانش آموزان ماه ها به طور متناوب نگران تست و آماده شدن برای آن هستند. اما اگر به این موضوع فکر کنید که آمادگی شما برای IELTS از سالها پیش، هنگامی که برای اولین بار یادگیری زبان انگلیسی را شروع کردید، آغاز شد، این احساس نگرانی از بین خواهد رفت و حس خوبی از پیشرفت را به شما منتقل خواهد کرد. چگونه نمره آیلتس خود را افزایش دهیم عنوانی است که این روزها خیلی ها به دنبال پیدا کردن جواب آن هستند پس با ما همراه باشید تا به شما بگویم چگونه نمره آیلتس خود را افزایش دهیم.

IELTS قصد دارد سطح انگلیسی شما را به طور دقیق آزمایش کند، بنابراین در یک دنیای ایده آل، آمادگی IELTS فقط به معنای بهبود زبان انگلیسی شما است. متأسفانه، این کار ساده ای نیست. در اینجا چهار طرح جامع برای شما را در مسیر درست در آماده سازی IELTS ارائه شده است:

بیایید تا به شما هدیه ای قبل از خواندن مقاله تقدیم کنم و به شما بگویم برای آیلتس مهم ترین قدم چیست؟

 

ببین کجا وایستادی:

بهتر است قبل از شروع هر کاری بدانید در کجا ایستاده اید؛ این کار به شما کمک می کند تا سطح زبان خود را بسنجید. تست های زیادی وجود دارند که می توانند از سطح فعلی شما تست بگیرند.

ربان خود تقویت کن:

چگونه نمرات آیلتس خود را افزایش دهیم

چگونه نمرات آیلتس خود را افزایش دهیم

 

مطالعه کنید  Online Dating Safety and How to Recognize Red Flags

بعد از آگاهی از اینکه کجا ایستاده اید؛ بهتر است به بهبود و تقویت نقطه های ضعف خود بپردازید. با استفاه از ابزار آنلاین و کتاب های تقویتی می توانیدسطح زبان خود را بالا ببرید و یا می توانید از ابزارهای خاص آیلتس برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرید. تکنیک های جذاب زیادی وحود دارند که می توانند شما را بهبود بخشند و سطح شما را بالا ببرند که در ادامه مثال هایی از آن ها را به شما ارائه خواهیم داد:

  • درباره موضوعاتی که به آن ها علاقه مندید خود را مجبور به خواندن مطالب از روزنامه ها و مجلات کنید و واژه های مشکل آن را یاد بگیرید.
  • خواندن بسیار می تواند راهکار خوبی باشد، اما تنها به ان اکتفا نکنید بلکه خود را ملزم به نوشتن خاطرات و یادداشت های روزانه به انگلیسی کنید و یا حتی داستان های کوتاه به زبان انگلیسی نویسید و سپس می توانید آن ها را به کسانی بدهید که سطح زبان بالاتری از شما دارند و آن ها را برای شما تصحیح کنند.
  • فیلم های به زبان اصلی ببینید به رادیو گوش دهید و به اخبار زبان اصلی هم گوش کنید تمامی این ها می توانند مهارت شنیداری شما را در زبان انگلیسی افزایش دهند.
  • شاید با خود صحبت کردن آن هم به زبان دیگر کمی مشکل باشد؛ اما می توانید یک دوست آنلاین برای خود پیدا کنید و با او چت کنید و یا حتی می توانید به کلاس های آموزشی آیلتس بروید و سطح زبان خود را ارتقا دهید.

دانش و آگاهی خود را در مورد آیلتس افزایش دهید:

باید بدانید که حتی یک انگلیسی زبان هم اگر فرمت و شکل امتحان آیلتس را نداند، نمی تواند نمره خوبی در آیلتس بگیرد شما باید بدانید که نمره دهی آزمون آیلتس به چه شکلی است. اگر فرمت کامل آزمون را مطالعه نکنید مطمئنا موفق نخواهید بود. این که بدانید چند مهارت را باید بلد باشید و یا برای هر کدام چقدر زمان نیاز دارید همه این ها چیزهایی است که دانستن آن ضروری و لازم است. اینکه بدانید چگونه خود را تست کنید معیارهایی برای نمره دهی لازم است و چگونه باید در آزمون به هر سؤال پاسخ دهید می تواند کلی در نمره شما تاثیر داشته باشد.

دوباره خود را تست کنید:

وقتی می توانید بگویید برای رفتن به آزمون آیلتس آماده هستید که خود تست کنید و از خود آزمون بگیرید، برای این کار وارد سایت های مرتبط برای نمونه آزمون های آبلتس بروید و نمره ی دوم خود را با آزمون اول خود مقایسه کنید و اگر نمره قابل قبل و خوبی کسب نکردید لطفا در آزمون شرکت نکنید. زیرا هم هزینه خود را هدر می دهید و هم اعتماد به نفس تان را.

5 راه برای افزایش نمره آیلتس:

  1. نقاط ضعف خود را در امتحان آیلتس بشناسید و سعی کنید به کمک یک معلم حرفه ای آن را رفع و رجوع کنید و به دنبال پیدا کردن تمامی جزئیاتی باشید که به آن نیاز دارید تا بهتر شوید.
  2. هر روز حداقل دو ساعت از روز خود را برای خواندن آیلتس خالی کنید و حتما روزهایی را که تا امتحان پیش رو دارید بشمارید، حساب روزها و ساعات خود را داشته باشید.
  3. حتما برای هر روز خود برنامه ریزی داشته باشید و بدون برنامه پیش نروید.
  4. راهکارها و میان برهایی را که می توانید رای بهتر شدن نمره خود در آیلتس به کار ببندید را به خوبی یاد بگیرید و حتما در طول روزهایی که در حال تمرین و تست زدن هستید، آن ها را به کار بگیرید.
  5. واقع بین باشید و زمان کافی به خود برای آماده شدن امتحان بدهید و مطمئن شوید که برای آزمون آمادگی لازم را داربد.

همچنین می توانید برای تقویت مهارت های لازم برای ازمون ایلتس از پکیج آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید و بتوانید ازمون را به خوبی انجام دهید و نمره بالایی را کسب کنید.

مطالعه کنید  رازهای تلقین به نفس

شما چه نظری دارید؟