4 راه بی دردسر برای مهاجرت به کانادا

4 راه بی دردسر برای مهاجرت به کانادا

اگر در فکر مهاجرت هستید احتمالا کانادا یکی از اولین گزینه های شما برای مهاجرت است. کانادا یکی از امن ترین کشورها در دنیا بوده و دارای تعداد زیادی فرصت شغلی برای افراد مختلف است. ما در ادامه 4 راه بی دردسر برای مهاجرت به کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد.

ما در اینجا 4 راه اساسی و ساده را به شما جهت مهاجرت برای سال 2019 اعلام می کنیم:

Express Entry :

چند راه بی دردسر برای مهاجرت به کانادا

چند راه بی دردسر برای مهاجرت به کانادا

سیستم Express Entry، یک سیستم مهاجرتی برای کارگران ماهری است تا بتوانند اقامت دائم در کانادا بگیرند این سیستم براساس سن، تحصیلات، سابقه کاری و توانایی های زبانی افراد را ارزیابی کرده و آن ها در اولویت قرار داده می شوند. این سیستم به افراد اجاز می دهد تا خانواده خود را نیز همراه خود ببرند. این امر سریع ترین راه برای رفتن به کانادا است و تمامی مراحل آن طی 4 ماه انجام می شود. اگر سطح زبان انگلیسی شما می‌تواند در مسیر مهاجرت برایتان مشکل ساز شود بهتر است از پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید.

بیایید ببینید اینجا چه خبره!!!👇

یک میان بر برای رفتن به کانادا بدو بیا تا تموم نشده!!!

(Provincial Nominee Programs (PNP:

هر ایالتی به استثنای کبک برنامه مهاجرتی خاص خود را دارن. بر اساس یک برنامه استانی PNP، به افراد اجازه می دهند تا نوع افرادی را که می خواهند مشخص کنند مثلا ممکن است در یک سال برنامه نویس بخواهند. نزدیک به 80 PNP در کانادا وجود دارد که هر کدام برنامه خاص مهاجرتی خود را دارند و اگر شما واجد شرایط آن ها باشید می توانید به آن جا مهاجرت کنید. 

دانشجوی بین المللی :

ویزای مهاجرت به کانادا

ویزای مهاجرت به کانادا

کانادا مقصد برتر در جهان برای دانشجویان بین المللی است. دلیل این امر در مدارس عالی کشورها، شهریه مقرون به صرفه و نگرش مثبت نسبت به افراد تازه وارد است.در کانادا پس از پایان تحصیل، دانشجویان بین المللی را برای مهاجرت دائمی آسان می کند. به همین دلیل ، بسیاری از تازه واردها تصمیم می گیرند که با تحصیل در کانادا، سفر مهاجرتی خود را آغاز کنند و بعداً برای اقامت دائم درخواست کنند!

برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIP) :

برنامه خلبانی مهاجرت آتلانتیک (AIP) در سال 2017 برای کمک به ورود کارگران بیشتر به منطقه آتلانتیک کانادا آغاز شد. این برنامه به کارفرمایان منطقه آتلانتیک اجازه می دهد کارگران بین المللی را از خارج از کانادا استخدام کنند. اگر یک کارگر بین المللی از یکی از کارفرمایان شرکت کننده یک پیشنهاد شغلی دریافت کند ، آنها در روند مهاجرت و در اسکان آنها به کانادا از آنها پشتیبانی دریافت می کنند.

برای اینکه واجد شرایط AIP شوید ، ابتدا باید از یکی از کارفرمایان تعیین شده برنامه، پیشنهاد شغلی دریافت کنید. 

 

مطالعه کنید  معرفی بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی

شما چه نظری دارید؟