یادگیری زبان در سه سوت- قسمت اول

یادگیری زبان در سه سوت قسمت اول

یادگیری زبان در سه سوت

یادگیری زبان در سه سوت

یادگیری زبان در سه سوت – قسمت اول یکی از مقالاتی است که از ویدئوهای استاد استفاده شده و در ادامه آن را کامل برای شما توضیح خواهیم داد و یادگیری زبان در سه سوت را به شما میگوییم.

خیلی از ماها خیلی از کلاس ها رفتیم اما از زبان خودمون زیاد راضی نیستیم.

یادگیری زبان در سه سوت- قسمت اول

دو نیاز داریم یا میخواهیم درک مطلب خود را تقویت کنیم و یا مکالمه را یعنی به راحتی بتوانیم کتابی را بخوانیم ترجمه کنیم و بفهمیم که لازمه آن داشتن دایره لغات گسترده است و یا اینکه خواهان مکالمه و صحبت کردن هستیم  اما اکنون سوال این است :

  • چگونه در کوتاهترین زمان از پس هر دوی اینها بر بیاییم؟

در اینجا ابتدا میخواهیم از لغت صحبت کنیم، برای اینکه لغت به خاطر سپرده شود باید یک ارتباط بین لغت و معنی آن ایجاد کنیم به این معنا که به محض دیدن لغت معنی را بگوییم برای ایجاد این اتصال و قلاب باید ما  به سه روش مهم عمل کنیم:

 ریشه یابی لغت: یعنی برخی کلمات را میتوانیم از روی ریشه آنها پیدا کنیم.مثلا کلمه hardship   به معنای سختی است که به راحتی می توان فهمید که ریشه این کلمه از  hard  به معنای سخت است. یا مثلا runner به معنای دونده که ریشه آن  run است به معنای دویدن . پس در اینجا پی بردیم که با دانستن ریشه خیلی از لغات می توان آنها را به راحتی یاد گرفت.

مرتضی جاوید

البته ما دو نوع ریشه داریم ریشه زبانی و ریشه فرازبانی:

 ریشه های زبانی همین ریشه های معمولی است که در بالا ذکر کردیم.

بهترین پکیجی که می توانید برای یادگیری زبان با جدیدترین متد و در کوتاه ترین زمان یاد بگیرید در همین لینک در اختیار شما قرار داده ایم. تنها با یک کلیک از این آموزش عالی بهره مند شوید. 

 اما منظور از ریشه های فرازبانی چیست؟

یعنی ریشه هایی که بین چند زبان مشترک است. مثلا یک واژه معروف در انگلیسی داریم به نام  vacant  به معنای خالی، ریشه های زبانی برای این واژه بسیار زیاد است مثل : vacancy، vacation و …  اما ریشه ی فرزبانی این کلمه در فارسی خود ما شامل 4 حرف آخر این کلمه یعنی(C,N,N,T) است که میشه کند یعنی کندن، زمین را کندند وهمان خالی کردن و گود کردن یک زمین و یا یک جا را مد نظر دارد.

 اما اگر ریشه را بلد نبودیم چکار کنیم؟

باید از روش های دیگری استفاده  کنیم  مثل هم آوایی و شبیه سازی استفاده کنیم که در جلسه و مقاله بعدی حتما در مورد این دو مورد کامل توضیح خواهیم داد و البته یک خبر خوب دیگر اینکه ما در جلسه بعدی درباره مکالمه هم مطالب جذابی برای شما خواهیم داشت پس با ما همراه باشید و مقالات بعدی ما را از دست ندهید.

 

مطالعه کنید  ویژگی های افراد شاد چیست؟

شما چه نظری دارید؟