معرفی بهترین کلاس زبان برای بزرگسالان

معیارهای زیادی در انتخاب بهترین کلاس زبان انگلیسی برای بزرگسالان دخیل هستند و در عین حال آموزشگاه‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند، می‌توانند بهتر و متفاوت‌تر از همه این مهارت را تدریس کنند. آموزش زبان انگلیسی به قدری گسترش پیدا کرده که اساتید زیادی تصمیم به تولید محصولات آموزشی گرفته‌اند، وب سایت‌های زیادی هستند که به‌صورت آنلاین این مهارت را آموزش می‌دهند، گروهی اقدام به طراحی اپلیکیشن‌های آموزشی کرده‌اند و حتی هنوز هم عده‌ای به دنبال راهکارهای جدیدتر و خلاقانه‌تر هستند. این تنوع باعث شده تا انتخاب یک کلاس زبان خوب کار چالش برانگیزی شود اما ما به شما می‌گوییم که باید از کجا شروع کنید.

 

پیشنهاد ما برای انتخاب کلاس زبان انگلیسی بزرگسالان به‌ صورت “حضوری”

فهرست محتوا

کلاس‌های حضوری و سمینارهای آموزشی «مرتضی جاوید» بهترین دوره آموزشی هستند که ظرف مدت کوتاهی کمک می‌کنند به‌طور کامل بر زبان مسلط شوید. استاد جاوید با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف و تمرکز بر بخش‌های مختلف زبان تلاش می‌کند تا متناسب با نیازی که دارید این مهارت را یاد بگیرید. یکی از ملاک‌هایی که استاد را نسبت به سایر اساتید فعال در حوزه زبان متمایز می‌کند تسلط ایشان بر مغز، حافظه و مهارت‌های ذهنی است. ایشان ملقب به سلطان حافظه ایران هستند و از رکورددارداران حافظه در گینس محسوب می‌شوند.

استاد جاوید علاوه بر اینکه مبتکر تکنیک‌های نوین حافظه و خلاقیت در ایران است، مبتکر سریع‌ترین روش یادگیری مکالمه بدون فراموشی و بنیان‌گذار آموزش واژگان خارجی بدون فراموشی هم می‌باشد. با این تفاسیر شما با یک تیر ۳ نشان می‌زنید: هم در بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان شرکت می‌کنید / هم با تکنیک‌های تقویت حافظه آشنا می‌شوید و هم مکالمه انگلیسی را بدون فراموشی یاد می‌گیرید.

مطالعه کنید  مراحل ارتباط مؤثر

 

پیشنهاد ما برای انتخاب کلاس زبان بزرگسالان به‌صورت “مجازی”

شرایط کاری / تحصیلی / زندگی و محدودیت‌های زمانی / مکانی باعث انتخاب کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی به جای کلاس حضوری می‌شود. اگر در تهران حضور ندارید یا به هر دلیلی رفت و آمد به این کلاس‌ها برای شما مقدور نیست پیشنهاد می‌کنیم از پکیج‌ آموزشی زبان انگلیسی استاد مرتضی جاوید استفاده کنید. چیزی که این روزها بیشتر از قبل مورد توجه مردم قرار گرفته «کیفیت آموزش» است به همین علت تلاش شده تا دوره‌های آموزشی تهیه شده استاد به‌طور کامل پاسخگوی نیاز زبان آموزان باشد. در حال حاضر شما می‌توانید پکیج‌های زیر را تهیه کنید:

 پکیج آمپول مکالمه انگلیسی و ۱۰۰۰ لغت

اگر به دنبال بهترین کلاس زبان بزرگسالان هستید و ترجیح می‌دهید در خانه این مهارت را بیاموزید این محصول کمک می‌کند تا ۱۰۰۰ لغت انگلیسی و بیشتر از ۴۰۰ قالب کاربردی مکالمه را یاد بگیرید. این پکیج برای تمام سطوح کاربرد دارد و به تنهایی باعث می‌شود تا جهش بزرگی در یادگیری این مهارت را داشته باشید.

پکیج ۲۰۰۰ واژه شگفت انگیز جاوید

این پکیج در قالب ۲۸۸۰ دقیقه آموزش دایره لغت، ترجمه و ریدینگ شما را تقویت می‌کند. اگر به دنبال کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان هستید و قصد شرکت در آزمون‌های GRE، TOLIMO، TELP، EPT، MSRT، TOFEL، IELTS را دارید از این محصول استفاده کنید.

 پکیج دانلودی وبینار تقویت کوانتومی Writing

این پکیج دانلودی به شما کمک می‌کند تا نحوه نوشتن به زبان انگلیسی، ویرایش نوشته‌ها، سبک‌های مختلف نوشتن و ایده پردازی درست را یاد بگیرید.

 پکیج دانلودی وبینار تقویت کوانتومی Reading

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان مبتدی، کنکوری‌ها، بانوان، مدیران، کارمندان یا کسبه هستید و می‌خواهید خواندن زبان انگلیسی و راحت به ذهن سپردن آن را یاد بگیرید از این پکیج استفاده کنید.

 پکیج دانلودی وبینار واژگان تخصصی مهاجرت

مهاجرت یکی از مباحث داغ این روزها است که لازمه آن تسلط به زبان انگلیسی می‌باشد. در این پکیج به‌صورت تخصصی این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پکیج دانلودی وبینار ۱۲۵ لغت ضروری انتهای کتاب ۵۰۴

این محصول برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لغات انتهای کتاب ۵۰۴ را بدون فراموشی یاد بگیرند.

 

پکیج دانلودی سمینار آموزشی ۲۰ راز مگو در یادگیری زبان

در این محصول ۲۰ تکنیک ناگفته برای یادگیری زبان و راهکارهای سریع تقویت مکالمه را می‌آموزید.

 

پکیج دانلودی وبینار واژگان تخصصی ارز دیجیتال

همان‌طور که از نام این پکیج مشخص است شما می‌توانید با کمک آن اصطلاحات تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال را به تنهایی یاد بگیرید.

مطالعه کنید  تاثیرات مثبت و منفی دو زبانه بودن

 

 پکیج دانلودی سمینار سفر به اعماق مغز و مکالمه هیپنوتیزمی

جذاب‌ترین ویژگی این محصول حضور «دیوید توماس» مرد حافظه جهان است. در این پکیج شما راهکارهای پرورش بخش‌های مختلف مغز و نحوه یادگیری هیپنوتیزمی مکالمه انگلیسی را یاد می‌گیرید. اگر دائماً برای یادگیری زبان بهانه‌گیری می‌کنید پس این فرصت را از دست ندهید.

  • پکیج آموزش زبان «من CAN» (ویژه کودکان)

در این پکیج، کودکان می‌توانند لغات و اصطلاحات رایج انگلیسی را همراه با شعر و داستان یاد بگیرند.

سایر محصولات

  • کتاب «آمپول مکالمه انگلیسی»
  • ترجمه کتاب «۵۰۴ واژه مطلقاً ضروری انگلیسی» (504 absolutely essential words)

 

راه‌های ارتباطی با استاد مرتضی جاوید

  • سایت: com
  • کانال تلگرام: mortezajavid
  • آیدی اینستاگرام: mortezajavid_com
  • فیسبوک: Morteza Javidoriginal
  • توییتر: mortezajavid6

 

مدت زمان یادگیری زبان بر اساس قوانین جدید

دغدغه مشترک افرادی که به دنبال بهترین کلاس آموزش زبان برای بزرگسالان هستند سخت یا آسان بودن آن است. انگلیسی برخلاف زبان‌های دشواری مانند لهستانی قواعد پیچیده‌ای ندارد و در درجه متوسط یا حتی آسان قرار می‌گیرد. اگر زبان مادری شما شبیه انگلیسی باشد قطعاً یادگیری این مهارت برای شما راحت‌تر می‌شود. اگر نگران هزینه کلاس زبان هستید باید بگوییم این موضوع با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود اما به‌طور طبیعی هزینه کلاس‌های مجازی نسبت به حضوری پایین‌تر است.

 

معیارهای تعیین بهترین اموزشگاه بزرگسالان زبان انگلیسی را می‌دانید!

چند فاکتور مهم هنگام انتخاب بهترین کلاس زبان برای بزرگسالان وجود دارد که آن‌ها را بر اساس درجه اهمیتشان به‌صورت زیر تقسیم بندی می‌کنند:

  • دوره‌های آموزشی: ۳۰٪
  • کیفیت تدریس: ۳۰٪
  • امکانات آموزشی: ۲۰٪
  • قابلیت دسترسی: ۱۰٪
  • نحوه مدیریت آموزشگاه و برخورد پرسنل: ۱۰٪

ملاک‌های دیگر به شرح زیر هستند:

  • امکان تدریس زبان انگلیسی به همه گروه‌های سنی
  • تعدد کلاس‌های درسی
  • برنامه آموزشی منسجم و منظم
  • همکاری با اساتید با تجربه و متخصص
  • ارائه به‌روزترین منابع آموزشی
  • استفاده از جدیدترین تکنیک‌های تدریس
  • امکان ارزیابی مداوم زبان آموزان
  • امکان پشتیبانی از دانش آموزان در طول دوران آموزش

 

بعد از ثبت نام در بهترین کلاس زبان انگلیسی بزرگسالان چگونه سرعت یادگیری را افزایش دهیم!

  • فرایند یادگیری زبان غیرقابل پیش‌بینی است. شما نمی‌دانید که هر روز قرار است چه مبحث جدیدی را بیاموزید! در برابر چه چیزی قرار می‌گیرید! اصلاً آن مباحث به نظرتان سخت است یا آسان! برای اینکه با این حالت مقابله کنید باید تمرکز عمیق داشتن را تمرین کنید.

 

  • برای مطالعه یک روتین همیشگی داشته باشید. این موضوع مشکل اغلب زبان آموزان است! آن‌ها مغزشان را به یادگیری زبان عادت نمی‌دهند. مطالعه نامنظم نه تنها استرس شما را بیشتر می‌کند بلکه روند یادگیری را مختل می‌کند.
مطالعه کنید  بهترین مکان برای ثبت نام آموزش زبان انگلیسی کجاست؟

 

  • شما نمی‌توانید با ثبت نام در کلاس زبان بزرگسالان تهران یا هر جای دیگری فکر کنید بر این مهارت مسلط می‌شوید. شما به تمرین و غوطه‌وری در زبان احتیاج دارید. غوطه‌ور شدن به معنای این است که هر کاری که تا به حال انجام می‌دادید را از این پس به زبان انگلیسی انجام دهید.

 

  • یادگیری زبان وابسته به گوش دادن و تعامل با گویشوران بومی است؛ در این صورت نه تنها مهارت زبانی بلکه لهجه، زبان بدن و شخصیت آن‌ها را هم یاد می‌گیرید.

 

  • مباحثی که در کلاس می‌آموزید را در خانه تمرین کنید؛ به‌عنوان مثال مقابل آینه بایستید و با صدای بلند این کار را انجام دهید.
  • در شبکه‌های اجتماعی با زبان انگلیسی چت کنید.

 

  • در مواقع بیکاری به ترانه‌ها، پادکست‌ها، رادیو یا کتاب‌های صوتی گوش کنید.

 

  • سعی کنید هر چیزی را که می‌بینید به زبان انگلیسی بگویید حتی برای رفع نیازهای روزمره‌تان از این زبان استفاده کنید.

 

  • برای تمرین بیشتر یک وبلاگ برای خودتان بسازید و مطالبتان را در آنجا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

  • اراده یک اصل جدایی ناپذیر از کلاس مکالمه زبان انگلیسی برای بزرگسالان است. این گروه سنی به دلیل مشغله زیاد شاید زمان کافی برای مطالعه نداشته باشند و گاهی از صحبت کردن به یک زبان جدید خجالت بکشند! بهترین راه حل داشتن انگیزه‌های بزرگ است که شما را نسبت به ادامه مسیر امیدوار کند.

 

کلام آخر

انتخاب یک موسسه برتر آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان کار آسانی نیست اما دشوارتر از آن تبدیل شدن به یک زبان آموز موفق است. قبل از هر چیز شما باید هدف و انگیزه مشخصی برای یادگیری داشته باشید سپس با توجه به معیارهایی که در این مقاله بررسی کردیم یک آموزشگاه خوب را برای خودتان انتخاب کنید و در مسیر یادگیری ثابت قدم باشید تا به نتایج خوبی دست یابید.

 

سؤالات پرتکرار در رابطه با معرفی کلاس زبان برای بزرگسالان

مهم‌ترین معیارها در انتخاب کلاس زبان برای بزرگسالان چه معیارهایی هستند؟

ملاک‌های زیادی وجود دارند اما دوره آموزشی، کیفیت تدریس، امکانات، نحوه مدیریت و قابلیت دسترسی نسبت به سایر ملاک‌ها با اهمیت‌تر می‌باشند.

بهترین کلاس زبان برای بزرگسالان از نظر ما کجاست؟

پیشنهاد ما کلاس‌های حضوری یا مجازی استاد مرتضی جاوید است.

برای اینکه ثبت نام در کلاس زبان مؤثر و نتیجه‌بخش باشد چه پیشنهادی دارید؟

بعد از اینکه در کلاس زبان برای بزرگسالان ثبت نام کردید حتماً روتین مطالعه مشخصی را در نظر بگیرید، خودتان را در زبان انگلیسی غرق کنید و تکرار و تمرین فاصله دار داشته باشید.